כיצד ייעוץ עסקי יעזור לך להרחיב את העסק?

רבים מבעלי העסק עסוקים באופן תמידי ברצון לשפר ולקדם את החברה, ליצור אפשרויות לרווחים נוספים וכמו כן אופציות להשקעות ויצירת בטחונות לעסק. כל אלו ועוד דורשים חשיבה ויצירתיות ההכרחיים להרחבת העסק כמו גם ליווי צמוד שיוודא כי אתם צועדים בדרך הנכונה. עבור כל זאת ועוד נדרש ייעוץ עסקי, המתמחה בנושאים אלו ויוביל אתכם להצלחה בטוחה.

בניית עסק – לא פשוט בכלל!

בבואכם לפתוח עסק חדש בכל תחום שהוא, סביר להניח שאתם בעלי החזון וההשראה. רבים נתקלים במחסום טכני כשצריך ליישם את הרעיון בשטח. זהו תפקידו של היועץ העסקי. ליצור איתכם יחד תוכנית עסקית פרקטית ליישום ולהשגת המטרות שלכם בשטח ולהפצת הרעיונות המעולים שלכם הלאה.

תקופות מאתגרות ומשברים

גם לאחר פתיחת העסק, עסקים רבים יחוו טלטלות ובעיות שונות משלל סיבות. מאחר והשאיפה הינה לשמור על גרף של צמיחה מתמדת (גם אם יש ירידות ונפילות), הרוב המוחלט של בעלי העסקים זקוק ליד מכוונת ומנוסה שיכולה להכווין ולהדריך במקצועיות כיצד לתמרן בין שלל הקשיים והלחצים אותם בעל עסק יחווה.

חיבור רגשי כמעכב

כל בעל עסק הוא בעל חיבור רגשי ואישי לעסקיו ולעובדיו, בפרט אם מדובר על עסק משפחתי רב דורי. החיבור הרגשי הוא טוב, מאחר ומביא לידי מוטיבציה ויכולת לקדם תהליכים הדורשים אכפתיות אמיתית לחברה. אך עם זאת, לעיתים לבעל העסק נדמה שהוא מביא בחשבון את כלל הגורמים שמשפיעים על הרחבת העסק, בעוד בפועל המעורבות המוגברת שלו מסתירה ממנו פרטים הכרחיים.

היועץ כמביט מן הצד

תפקידו של הייעוץ העסקי להסתכל בצורה מפוקחת על המציאות ולעזור מקצועית בלבד להתרחבות העסק ולמימוש מטרותיו. כך הוא מנוטרל מרעשי הרקע שעלולים לעכב את בעל העסק, כגון התחשבות יתרה בעובדים, מניפולציות רגשיות ואינטרסים של עובדים שלא מעוניינים בטובת החברה אלא בטובתם האישית בלבד.

חשיבה מחוץ לקופסה

פעמים רבות אנו כבולים תחת דעות קדומות, פחדים ואמונות המגבילות את יכולנו להבחין בפתרונות נוספים ואפיקים חדשים. המודעות לכך שקיימים אצל בעל העסק אמונות שמגבילות אותו, חשובה מאין כמוה. כך היא מאפשרת לו לקבל עזרה חיצונית שמקפיצה את העסק שלו שלב אחד קדימה. יועץ עסקי יוכל לעזור בהתקדמות ושבירת המוסכמות שעד כה התרגלתם לחשוב לפיהן.

לסיכום,

זכרו, רבים מבעלי עסקים נוטים לשכוח שהם לא יודעים הכל ולא מומחים בהכל.

לדוגמא, לעסק אחד יהיה קשה לבנות תוכנית פיננסית או תוכנית עסקית כדי לבחון יעילות, לעומתו עסק אחר שפחות מבין בשיווק ופרסום יתקשה לבנות תוכנית שיווקית המתאימה לעסק.

ייעוץ עסקי-אסטרטגי נותן למנכ"ל מענה לתחומים שבהם הוא פחות בקיא או יודע כיצד לפעול נכון. 

הסתכלו על לקיחת ייעוץ עסקי כדבר ההכרחי להרחבת העסק שלכם » כך תוכלו לוודא כי אתם רואים את המציאות באופן נקי ופועלים בצורה מקצועית שכל מטרתה לקדם ולהעצים את העסק או החברה שלכם. 

ייעוץ עסקי להרחבת העסק, התייעצות עסקית סביב השולחן - היהלום העסקי

← לבדיקת התאמה ואבחון ראשוני ללא עלות - מלאו את הטופס: