היום נשים זרקור על הפאזל האנושי-ארגוני בין עובדי הארגון ובעיקר על הפאזל החברתי ביניהם.
מעבר להגדרת התפקידים, כאשר בין העובדים יש הרמוניה ושיתוף פעולה, התוצאות והאושר של העובדים יהיו גבוהים בהרבה.

מתי למעשה נוצרת בעיה חברתית בין העובדים והפאזל עלול להתפרק?
כאשר יש העדר ניהול, העדר נוכחות סמכותית והגדרה ברורה על אופי התרבות הארגונית. לפעמים נדמה לנו שגייסנו עובדים מקצועיים וטובים שעושים עבודה נהדרת ויודעים לנהל את עצמם. אולם במצב שכזה כל אחד מהעובדים מתנהל לפי ערכיו הפנימיים ולפי איך שנדמה לו שתופסים אותו או מצפים ממנו ולא על פי ערכי הארגון.

לכל אחד מאיתנו ערכים שונים, ותפיסות אחרות ובמצב שכזה נוצרים פערים ועימותים.
ואם האושר של העובדים נפגע אז כמובן שהארגון נפגע.

חשוב לייצר תיאום ציפיות לאורך כל שלבי ההעסקה של העובדים על מנת שיהיה סנכרון מלא בינם לבין הארגון ובינם לבין עצמם או, במילים אחרות, שהפאזל האנושי ארגוני יהיה שלם.

הפאזל הארגוני-אנושי

← לבדיקת התאמה ואבחון ראשוני ללא עלות - מלאו את הטופס: