לא כל יום פורים ולא כל יום מעלים מחירים – החלק הרגשי

לא כל יום פורים ולא כל יום מעלים מחירים…

ההחלטה להעלות מחיר היא אף פעם לא החלטה קלה, בטח לא ללקוחות קיימים שרגילים לשלם מחיר מסוים. תמיד ישנו חשש שלקוחות יעזבו.

איך עליית המחירים תשפיע על העסק –
* עד כמה הלקוחות שלנו יהיו נאמנים לנו ויהיו מוכנים לשלם מחיר גבוה ממה שהיו רגילים לשלם עד כה?
* מה האלטרנטיבות שלהם?
* איפה זה ממקם אותנו ביחס למחירי השוק והמתחרים?
* איך זה ישפיע על תזרים המזומנים שלנו?

כל אלו שאלות שיש לשאול כשאנחנו רוצים לעלות מחיר ללקוחות.

הכנו לכם צמד מאמרים על עליית מחירים.
במאמר הנוכחי נדבר על החלק הרגשי בעליית מחירים ובמאמר הבא נדבר על הצד הפרקטי, איך עושים את זה נכון.

***עליית מחירים- החששות***
בהיבט הרגשי, תמיד קיים חשש שהלקוחות לא יסכימו, יתנגדו ולא ימשיכו לצרוך מכם את מה שצרכו עד כה.

הרצון להעלות מחיר הוא לגיטימי, למשל אתם נותנים שירות ללא פשרות, חומרי הגלם או שכר הדירה עלו גם הם ועוד.
בראש ובראשונה אתם צריכים להיות משוכנעים שעליית המחירים מוצדקת כי כשאתם תהיו בטוחים ומשוכנעים הלקוחות גם הם יחושו ביטחון במחיר.

ומה עוד ?
תשאלו את עצמכם איך אתם מגיבים כשמעלים לכם את המחיר?
* האם אתם מרימים גבה, כועסים, או מקבלים ומשלמים בברכה?
* האם אתם מעריכים את השירותים שאתם צורכים או תמיד חשים ש"גוזלים" מכם?

התפיסה והאמונה שלכם את השפע קשורה מאוד לקושי או הקלות הרגשית לגבות ולהעלות מחירים.

התחילו להודות על מה שאתם מקבלים ותשלמו באהבה ובברכה.

זה יחולל שינוי בעסק ובחיים האישיים שלכם.

מזמינות אתכם להתייעץ איתנו בנושא ולבצע את עליית המחירים באופן הנכון והמתאים לכם ולעסק.

← לבדיקת התאמה ואבחון ראשוני ללא עלות - מלאו את הטופס: