לגלות את הצורך של הלקוח שלך

הפוסט היום יוקדש לתחום המכירות, דווקא לשלב המקדים, בו אנחנו נדרשים לגלות מהו הצורך של הלקוח.

הפוסט נכתב מתוך החוויה האישית שלנו בעסק,
הגענו לפגישה עם לקוח פוטנציאלי, הוא בעצמו לא ידע מה הוא צריך אבל הוא התעניין בשירותים שלנו.
אנחנו להוטות להצליח, אבל לא מוכנות לוותר על האלגנטיות שלנו…

אז מה עושים?

איך מגיעים לפגישה שנדמה שאין בנו צורך ובכל זאת מעוררים אותו?

1. תשוקה וסקרנות – הגענו לפגישה עם התשוקה הבוערת לעשות שינוי ולצמוח, עם התשוקה להכיר אנשים חדשים ועם התשוקה לראות בעיניים שלנו עסקים חיים.
הסקרנות היא זו שמובילה אותנו.

2. לפני הפגישה למדנו את התחום בו העסק עובד.
עברנו על האתר ועל הרשתות החברתיות, למדנו מי הלקוחות שלו ומי המתחרים והגענו לפגישה שיש לנו הבנה בסיסית של הזירה בו העסק עובד.

3. נזכרנו בכל הניסיון שיש לנו ובכל הלקוחות שליווינו ואנחנו מלוות כיום.
הצפנו את העשייה שלנו ואת השינוי שהצלחנו לייצר באותם עסקים.

4. בפגישה עצמה שאלנו ושאלנו והקשבנו והקשבנו ואט אט צף לו הצורך.
החוכמה היא מיד לזהות אותו, לשים אותו במסגרת ומשם מתקדמים.

5. סבלנות – אין עסקים מושלמים בדיוק כמו שהחיים שלנו לא מושלמים – תמיד יש מקום לשיפור.
תמיד יש אתגר גם אם הוא לא מטריד אותנו ביום יום.

6. והדבר הכי חשוב הוא לעשות שינוי מתוך צמיחה ולא מתוך משבר, כי אז השינוי הוא חוויה טובה ולא נעשה כשאין ברירה.

קרה לכם שהגעתם לפגישה שלא היה לכם ברור מראש מה הצורך של הלקוח?
איך היתה החוויה ואיך פעלתם?

לגלות את הצורך של הלקוח שלך

← לבדיקת התאמה ואבחון ראשוני ללא עלות - מלאו את הטופס: